vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 litj pia mi er 7 mnd nå..hun har aldri vært langt borte fra meg..bestandt hatt henne med meg. føler att jeg ikke gjør noe annet om dagen enn å vaske/rydde - slitsomt å være 2 barnsmor. andre barnet er 6 år. nå tenker dere hvor er faren? jo han jobber kommer hjem spiser middag å drar igjen når han kommer hjem spiser han og ser tv da er han såååååå sliten , men jeg har ikke tid å være det...
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje på tide å forklare han at du også utfører en jobb, og at dere må dele på arbeidet når begge er hjemme? Dere kan vel bytte på det å lage middag og det å ta kveldsstellet til barna annenhver dag f.eks.? Hørtes slitsomt og veldig irriterende ut slik du har det nå.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 middagen fikser jeg null problem men det verste er att minste mann er blitt så avhengi av meg gråter bare jeg går på do. å midt oppi det hele er mamma..sitter som en stemme bak i hode på meg å sier att jeg må det perfekt ryddig hele tiden. blir gal snart. mamma er rydde frik å det verste att jeg har blitt det jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå