Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Ei venninne arver klær etter min unge,for så å legge det ut på qxl og finn.no for å tjene penger på det. Frister ikke mye å gi bort noe mer...Da kunne hun vel sagt at hun ikke trengte det,eller?
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 fy flate, så dårlig gjort! Ikke gi henne noe mer!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde hun enda hatt dårlig råd skulle jeg skjønt det.Men de har nesten bedre råd enn oss,jeg har bare gitt det bort pga hun har en unge som er ett år yngre og ville ikke kaste noe. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hvordan vet du dette,da? Har hun sagt det til deg?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Kjenner igjen klærne på annonsene. Hi.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Selv om du ikke har brukt for klærne lengre er det fremdeles dårlig gjort, hun kunne i vertfall spurt deg om det var greit før hun la klærne ut for salg. Eventuellt så kan dere delt pengene fra salget;) Men tror jeg hadde spurt henne rett ut og iallefall fått en forklaring på hvorfor hun selger klærne dine;)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Syns det er pinlig å ta det opp.Prøvd i nevne det sånn innimellom i ei setning,men virker som hun overhører det.Så jeg gidder ikke pese på det,men syns bare det er litt rart;-) Jeg har jo tross alt gitt det bort,så da kanskje hun syns hun kan gjøre hva hun vil med det.Og det er vel sikkert riktig.Hadde bare ikke fått meg til å gjøre det samme;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå