Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg er straks i 7uke og har vært gravid 3ganger før uten hell... De andre gangene har jeg vært suuuper kvalm og knapt spist i det hele tatt- ømme bryster, trøtt og ja egentlig veeeldig gravid.- Vel, denne gangen er jeg ganske meg selv- men kjenner det fremmede der, så det er ingen tvil. Er det noen fler i samme båt? Som bare er seg selv? kanskje en smule kortere lunte, hehe. Alt er fin, fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå