Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg blir dritkåt av og lese alt.. Enten hopper jeg på gubben eller må jeg bare lure frem dildoen........ Andre?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Da må du ha et dårlig sexliv hvis du blir kåt av å lese andres spørsmål og erfaringer. Prøv å få et sexliv heller!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Dust... Det var nok ikke det hun mente....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 jezz må alltid gjøre noe med det etter at jeg har snoka litt på disse sidene,,,,...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Det handler om å bli kåt av å tenke på sex. har nesten lyst å kalle deg tufs, du som svarer så nedlatende
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Kåt her inne ja? Hele tida. Sitter faktisk og koser med meg selv mens jeg leser og skriver. Fins det noe middel for å desinfisere tastaturet? Tåler vel ikke noe særlig fuktighet. Og hva med kontorstolen? Tror jeg må legge et håndkle under meg, eller kanskje dyna.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Kåt ja. Huff begynner å fantasere så mye når jeg leser her. At gubben har fått gjennomgå utallige ganger. Også vibratorene mine. Takk gud for dem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå