edvina har fått en gutt Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er øm/smerter i siden av magen i dag. Hva kan dette være føler ikke barnet har sparket eller noe. Jeg har ellers hatt veldig nedtrykk i hele dag, blir litt beskymret: Var hos legen i går og skal på vekstestimering fordi magen er så stor, kan det ha noe sammenheng?
edvina har fått en gutt Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2008 det er ikke strekkesmerter....minner om en skade..
Girl Next Door Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Fikk smerter i siden og under ribbeina rundt uke 27 selv, og forklaringen var at det begynner å bli trangt, og bebis trykker ut med en eller annen kroppsdel. Ikke spark, men stillingen som gjør det ubehagelig. Vet ikke om det er det samme som deg, da.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Mulig det er det samme som jeg har opplevd. Jeg hadde også ganske store smerter på siden av magen. Våknet opp om nattan og klarte nesten ikke å bevege meg, men når jeg først kom i bevegelse gikk det ganske fort over. Unntatt 1 natt,da gikk det ikke over. Da ringte jeg sykehuset og måtte på sjekk. Jeg er ikke like langt på vei som deg, men legen sa at livmora mi var like stor som en som er i uke 27-28 pga at jeg venter tvillinger. Jeg fikk beskjed om å hvile mye og ikke sove på venstre side og på ryggen, og må støtte opp magen med puter. Nå sover jeg på høyere side og er nesten helt kvitt smertene. Jeg fikk beskjed om å kontakte sykehuset hvis magen strammer seg og ikke går over fort og hvis jeg følte nedpress. Jeg hadde ihvertfall ringt sykehuset og spurt om jeg var deg. Bedre å sjekke opp en gang for mye enn en gang for lite synes jeg. Er jo ikke sikkert du har de samme smertene som jeg hadde, men skjønner godt at du er bekymret. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå