Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 nakken og akkurat hatt besøk av en 2 uker gammel kattunge.... Satt her og spiste middag etter at knekkedamen hadde fått herje fritt og plutselig ringer det på døren. Inn kommer ei venninne av femtis, og hennes "svigerinne" som jobber på en dyreklinikk. Og det peip så rart når de kom inn......lurte fælt på hva den pipingen var og der kommer svigerinnen inn med en 2 ukers gammel kattunge. Den skulle bli avlivet da den var 5 dager gammel og det endte med at hun adopterte dyret. Så nå gikk det på mating hver 4.time og lille kroppen var så søt!!! Femtisen min har et helt spesielt håndlag med dyr, og da hun tok den og la den inntil seg så gikk pipingen over til maling og murring. Og den koste og koste og koste. Syntes nesten det var ille at de tok den med igjen jeg.... Er det ikke sånn at når så små dyr blir fratatt mamman, så blir de ikke helt "gode" som eldre? Har hørt det jeg....men sa selvfølgelig ingenting. Men stakkars lille kroppen.......
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Søte i den alderen ja! Kattungen altså...;=D Vårt gråe ulldyr er fødd opp på samme måte! Kan tenke meg at jeg fikk henne i samme alder. Men hun er helt fin hun altså! Bare litt mega-ekstra kosete!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Synes du ikke jeg er søt i min alder altså??? HÆ????
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 I din = vår alder.... da er vi ikke søte.... da er vi VAKRE;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har aldri hørt at dyr fratatt mammaen sin tidlig gjør de annerldes. Men det spørs vel med de, som med barn, på hvem de vokser opp hos:-) Men for en jobb da, mat hver 4. time...
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Vår katt er tatt fra mammaen sin alt for tidlig, den var litt ekstra propell da den var liten, men nå er den en fredelig pus.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2008 Ja det er jeg enig i!!! Vakre er vi:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå