Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Sånn har hun holdt på hele tiden. Virker som hun kaver og sliter veldig for å få bæsje. Men hun har flere bæsjebleier om dagen. Det rumler veldig i magen hennes også unde måltider. Men i det siste har hun begynt å hylskrike på kveldene også. Kan de få kolikk når de er nesten 8 uker gamle? Trodde dette var noe de fikk fra fødselen av...
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 akkurat sånn er min frøken også, hun er 7 uker hun også. Har ikke peiling på hvorfor det er sånn.
Nordhagenjentene :) Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det jeg har hørt er at de hvis de ikke har fått kolikk innen de er 10-12 uker kommer det ikke, så hun kan fortsatt ha fått det... Men jeg er ikke sikker på hvilken uke som er "grensen for at det begynner", det kan være 8 uker også.... Så ta ikke mitt ord for det. Og kolikk kommer ikke fra fødselen, som regel, men fra 3 uker og oppover... http://www.lekegrinda.com/Kolikk.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå