kitty08 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Altså en 7 mnd baby som bare snurrer, vrikker og vrenger seg rundt på stellebordet? Hvilke bleier bruker dere i den alderen? Er up and go enklere?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 up and go er enklest når de står selv, prøv heller å distrahere ham med en leke som henger over stellebordet, og vær så kjapp du bare kan:p
VirreVirre Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Her fungerer det å gi henne tannbørsten, den liker hun godt å tygge på. Men noen ganger fungerer ingenting, da pleier jeg å la henne stå inntil meg mens jeg tar den på (hun reiser seg opp selv). Det er ikke helt ideelt, men det går. Vi synes ikke noe om up&go bleiene, synes det går raskere å ta på en vanlig. Men det kan jo hjelpe for dere selvfølgelig.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hva med å "lære deg" å bytte bleie når han ligger på magen da... bare en tanke. Har ingen erfaring selv men...
Prinsessemamma x 2 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Skift heller på gulvet. Hjelper ikke i forhold til å roe ned armer og bein, men iallefall tryggere! Vi skifter på magen eller distraheter med en leke. Ikke alltid like lett, ofte blir en del grising med bæsjebleier..(men det blir det om man skrifter den vanlige veien og.. )
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Up&go er enklere, jo. Du slipper å tenke på å tape, at tapen skal sitte fast osv.
Minnie Mom Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Up & go er lettere da synes jeg. Dra på bleia, løft babyen opp og holde med en arm mens du drar på bleia over rompa. Og så legge ned igjen og ta den helt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå