Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 ...ønsker MANGE svar...
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 ja jeg mente liksom å huske at mini også sov HELE tiden å bare var våken når hans spiste å ble skifta på... mens Oda, derimot, hun er jaggu våken MINST 4 timer i døgnet.. å ikke det at det gjør noe.. det er bare at hun insisterer på å være våken fra 22-23 på til 01-02 på natta..å når hun først sovner da, så sover hun bare en time... og jeg VET at hun får nok mat... så jeg tenkte bare å høre hvordan deres barn er... :-p
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Tja, Marina hadde kolikk så jeg var heldig om hun SOV 4 timer i løpet av hele døgnet... :s Hun sovnet i 4 tiden på morgenen, så var det opp igjen kl.7 med eldste! Ellers var det for det meste skriking
Zitro Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Når mi var så liten så hadde hun ca 10 timer søvn i døgnet. Fordelt over hele døgnet... Nå er hun 8 mnd og sover ca 12 timer i døgnet så søvn trenger hu ikke mye av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå