Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Nettopp flyttet dit..jeg og minstekaren...de to eldste og mannen min kommer i slutten av denne mnd.. Vet at det finnes en åpen barnehage i Halden..men aldri selv vært der!! Noen som vil bli kjent???
dama Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hallu! har aldri vært i den åpne barnehagen selv, men jeg kjenner til hun som jeg tror er pedleder der.. og hun er ei grei dame.. hvor i halden havnet dere da?
Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ved hjortsbergskole....rett bak Kiwi... Usikker på hva det heter akkurat i det området... Vi stortrives så langt! Bor du i halden??? Tenkte kanskje å få prøvd ut den barnehagen etter hvert...blir hjemme med de to minste frem til jul..og da er det greit å finne på noe...
dama Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 brødløs heter det der.. ) rydd opp i innboksen din så kan vi prates..
Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Da har jeg ryddet opp vettu..så bare skiv i vei:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Koselig sted dere har havnet, ikke sååå langt fra der jeg selv er oppvokst. Det er info om barnehager osv på helsestasjonene rundt omkring, vet ikke om du hører til den på Låby, hm..
Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2008 Haldenjenta.. Bor du selv i området nå eller?? Litt usikker på hvem barnehage som er i nærheten av der vi bor selv..men er jo egentlig bare å få ut fingeren å ringe kommunen..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg bor et stykke fra der nå, men ikke verre strekning at man kan gå, fin tur det:) Hm.. Du har flere barnehager rundt der, et par på Låby, og et par tre her i nærheten av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå