Gå til innhold

Andre 3.gangs som ikke kjenner livmora i uke 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen kom livmora opp rundt nå, andre gangen var den godt oppe allered i uke 10. Men denne gangen kan jeg ikke kjenne den i det hele tatt. Og jeg er 13 uker på vei.

Jeg begynner nesten å bli litt bekymret for at ikke bønna vokser, men jeg har vært på UL og så hjertet slå, så sjansen er jo liten for det egentlig..

Men er det vanlig at magen plutselig kommer veldig sent med nr tre, når den kom tidlig med nr to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på samme måte som deg, sist gang kjente jeg livmoren rundt nå (er også i uke 13).

Har ikke vært på ul, var på første legekontroll i går (lytta ikke etter hjertelyd), vet liksom ikke om ting er ok. Det verste er at neste kontroll ikke blir før ordinær ul i november- skal gå lenge uten å vite at ting er ok.

Skal man liksom ikke kjenne magen tidligere når man er flergangs? Blir nesten litt redd for MA jeg

Skrevet

Hei

Jeg er 19 uker og kjenner lite liv, har vært på ultralyd og alt er ok. Foster er jo og forskjellige, mine to tidligere barn har vært veldig forskjellinge. Første som er gutt var ganske rolig, andre som er jente var veldig aktiv denne er gutt og er veldig rolig.

Skrevet

Vi er visst veldig forskjellige. Jeg er 13 uker på vei, og kjenner livmoren ca 11-12 cm over skambeinet. Jeg har lest at livmoren ikke "kommer opp" før islutten 12 uke, så det er jo ikke unormalt. Man tenker vel bare at den skal komme tidligere 2., 3. gang osv...

Selv om jeg kjenner livmoren, kjenner også jeg usikkerheten - det er lenge til UL i uke 19.

Jeg har nok en utålmodig sjel i tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...