Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Kjæresten henger mye der inne, og han har mange jentevenner der. Jeg aner liksom ikke helt hva det hele går ut på og vil ikke virke sjalu..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Kan være og ikke være... Men er i utgangspunktet ikke et sjekkested da... ) Men det er ikke forbudt å sjekke lissom...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det blir ikke regnet som et sjekkested. De med greie på det er overrasket over hvor lite det er av den slags, men det finnes jo nettby og flere andre steder som er mer egnet. En kan snakke med hverandre og kommer lett i kontakt. Har aldri opplevd noe i den dur. Lag deg en profil og sjekk ut nettstedet. Da har du nesten full oversikt.
Frk Marge Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 eh..... jeg traff faktisk han jeg er sammen med på FB.... *flau* men strengt tatt så er det ikke slik at alle på FB sjekker hverandre da lol men noen ganger klaffer det jo jeg er i allefall lykkelig
Gjest Tale30 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg trodde Facebook var et sted hvor man hadde kontakt med folk man allerede kjente jeg.. Det er vel flere måter å bruke det på kanskje.. Men det har jo hendt at folk har fått kontakt med en gammel ex-kjæreste da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå