Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hva sier mytene..eller noen med erfaring?? Er bare da litt over 2 år siden jeg fødte sist...
smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det lurer jeg også på? Hos meg var 1 og 3 lik, men 2 mann var superlett og rask. Kanskje ikke så mange som kan svare oss på dette forumet. Ser for meg at de med 4, 5 unger og oppover ikke har så mye tid å bruke til å svare på innlegg.. (fnis, fnis)
har4barn Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 JEg har hatt 3 flotte og raske fødsler før termin før. Jeg vet enda ikke hvordan nr 4 blir, men håper snart å kunne fortelle dere det (hvis dere ikke får før meg ?). Håper h*n kommer om 2-4 uker.
Mamman til AM&JS Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke termin før i februar jeg..så da gleder jeg meg til å høre hvordan det gikk med deg!! Min nr 2 gikk kjapt...litt hardere nøtt å knekke med nr 1 og 3...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 å nei! får hetta av hva dere skriver, første min var sånn ganske j.. men fødselen varte i ca 14 timer (fra første svake ri) men gikk jysla kjapt fra re cm og til hun var ferdig, så kjapt at jeg ikke rakk smertestillende annet enn et par drag med lyst gass men nr to, var alt over på knappe 4 timer, 1 time fra det begynte å gjøre VONT-VONT til hun var ute, og følte den fødselen var super lett og en skikkelig drømmefødsel, slapp å sy og var på beina umiddelbart etterpå (bokstavlig talt, takket nei til å få hjelp over i sengen igjen men sto opp og trippet etter de bort for å se på når de veide snuppa osv) så derfor får jeg hetta nå! jeg vil ha en lett fødsel til jeg! ikke en hard og vanskelig og vooond fødsel til men har jo ca 7 mnd å "grue" meg på da, hehe.. men seriøst, jeg satt igjen med følelsen av å kunne føde på nytt med en gang etter forige fødsel.. det var kun lystgass jeg brukte sist også
*silje84* Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 hei hei. jeg har bare 2 men ønsker og bli gravid med nr 3 nå. Min første fødsel var veldig tung og nr 2 var lett som bare det:) men jeg tenkte jeg skulle høre med dere hvordan det er og ha 3 barn? er det stor forskjell fra og ha 2? har endelig bestemt meg, men greit og høre hvordan andre har det. de jeg har fra før er 2 og 3 år.
Kaosmamma' n Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 For mitt vedkommende har jeg født raskere og raskere etterhvert. Nr.1 - 6 timer, nr.2 - 3 timer, nr.3 - 2 timer og nr.4 - 15 timer. Bruker å si at hvis vi får flere, så blir det hjemme på badet, fordi det går så raskt. Har også vært kjempesprek etter fødselen er over, gikk faktisk 12 etasjer 2 timer etter at førstemann var født. Bruker også å reise hjem så fort det er mulig (i løpet av de første 6 timene), etter fødselen.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Hadde en kjempefin/lett fødsel med nr.4, i fjor. Tok ca.1.5 t, og var den letteste fødselen av alle..... Fødselen for 1 mnd siden tok 2 t og var litt "verre", siden lillemor var 4730 g!! Men for all del, en helt grei fødsel det og. Det går så fint atte. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå