*Super*Mamman* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Begynte med yasmine etter at jeg fødte for 2 år siden.. Fikk så masse kviser etter det, å legen min mente at Yasmine skulle hjelpe . Og det gjorde den. Men så ble jeg gravid mens jeg gikk på Yasmine.. Så vet ikke om jeg "tørr " begynne på den igjen.. Er det andre som er gode mot kviser? Hadde egentlig bestemt meg for p-stav, men siden en kan få mere kviser av det, tar jeg ikke sjangsen... ( bli heller smelt på tjukken igjen da altså, haha) Og hvilke p-piller er sikkrest?
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gikk i 7 år på p-piller som heter Diane (uten å bli gravid;p),og dette er p-piller som er "laget" for kvinner som er plaget med kviser. De funket kjempebra på meg! Men pga hormonnivået i disse pillene,fikk jeg ikke lengre gå på dem pga økt risiko for brystkreft. Siden jeg har det ganske nært i slekta,ble jeg tatt av dem med en gang jeg fortalte om det. De blir,så vitt jeg vet,bare gitt ut i spesielle tilfeller...så du får høre med legen Brukte så Yasmin frem til vi begynte prøvingen,og syntes dem også funket bra mot kviser...
*Super*Mamman* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ok. Takk for svar. Er jo egentlig ikke myyyye plaget av kviser da, men synes liksom at 2-3 stk er KJEMPEMYE, hehe....
*Super*Mamman* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 ( ok, var litt overdrevent det der med 2-3 stk da, hehe)
Jolina<3 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Symfase.. funket kjempe ra for meg.. og jeg hadde MASSE kviser... typisk tennårings tryne, ikke gravid på de heller selv om jeg glemte et par ganger.... hehe.... Gikk på Diane i førsten, men sluttet for de le så dyre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå