Gå til innhold

9 månders babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kunne dere baby når h*n var 9 månder?

Min kan rulle rundt alle veier og åle seg frem over. og kan stå på alle fire men kan ikke krype noe særlig enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten. hun sier også ma-ma-ma-ma , pa-pa- pa- pa og egg - egg pluss andre rare lyder. egg lydene har hun de siste dagen startet med

Skrevet

Min kan det samme som din + gå når vi holder han i hendene (nettop lært)

Men jeg kjenner tre stykker som er like gamle, de reiser seg opp etter bord og stoler. Enten på kne eller helt opp, så det variere nok veldig hva de kan.

Skrevet

lillegutten min kunne vel også rulle rundt alle veier, krype, gå rundt bordet og klappet når du spurte han om det.

Man glemmer fort hva de kan og når de lærer det. Husker ikke mer. Men han var ikke baby lenge:(

Skrevet

Ja, og så kan han si mamma, pappa og ja. Han kan vinke og vise hvor "stor" han er.

Skrevet

Han åler seg, og strever med å komme opp på alle fire. Reiser seg opp på kne, men ikke helt opp.

Han babler mye, og de siste dagene har det kommet mange ord! Sier Bah" om ball. Mamma og pappa, dadda og sa boa til storebror idag. Han sier også hei og hadet. Moro:0)

Skrevet

...og strekker henda opp - poog viser hvor stor han er! Prøver seg på en litt mindre vellykket "klappe søte" innimellom;0)

Skrevet

Poden her kan rulle begge veier,åler seg fremover,krabber litt(men har funnet ut at det går fortere og åle),står på knæra,reiser seg opp,står på alle 4...

og de typiske orda....blablablabla,dadadada.mamamama osv...

Skrevet

Min var 9 mnd igår og kan:

- Rulle rundt alle veier.

- Krabbe.

- Reise seg og gå rundt bord/i senga etc. (Han har kunnet reise seg i ca 1,5 mnd.)

- Sitter selv og setter seg opp (og ned) selv.

- Vinker.

- Sier hei, tittei, bø, ma-ma-ma, pa-pa-pa etc.

Skrevet

Han krabber, står på alle 4, heiser seg opp ved hjelp av en stol eller bord og sitter på rumpa..Han sier mamma og pappa :)

Skrevet

Min lille krabat kryper fort fremover, og ruller avgårde begge veier. Har de siste dagene begynt å reise seg på alle fire, lurer på om han skal krabbe også..? Kan sitte litt alene, jobber veeeeldig med å sette seg opp, det er nok på vei. Sier "mamma", viser hvor stor han er (innimellom), kan klappe og elsker å danse :) Plukker i seg brødbiter og spiser selv. Babler og tøyser mye også..

Skrevet

ho kunne gi tegn for pupp, spise, drikke, mer, sove, hund, katt, ferdig, skifte, lese, opp, eple og banan.

kunne reise seg (ikke gå), krabbe, sitte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...