Kæmma og trultene Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vært svimmel i korte perioder legne nå, men idag er det ille, og jeg besvimte her i dag morges. Skikelig tung i hele kroppen, og har bare lst til å sove sove sove. Fikk ikke tak i legen min idag, og jordmor var ikke der heller. Er dette vanlig? Legen nevnte noe om at jeg kunne ha lavt blodtrykk, for alle jern- og blodverdier var fine. Noen som kan berolige meg litt?
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det er veldig vanlig å være svimmel, men kanskje litt skummelt når du besvimer da... Ta kontakt med legen på nytt å få time til å måle blodtrykk og om du har jernmangel, da vil du fort føle deg bedre:) Lykke til...
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Vet om flere som har vært plaget med svimmelhet (og svimt av),og da har det som regel vært en av to ting: enten lav blodprosent eller lavt BT. Ei venninne svimte også av fordi hun var så kvalm at hun ikke fikk i seg noe mat-hadde ikke spist på flere dager...
Kæmma og trultene Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar! Skal prøve legen igjen imrgog høre hva han sier, men vi sjekket blodet da jeg var 6 uker på vei, og da var alt fint. Får ta det med ro i dag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå