Gå til innhold

Uke 33 - er det for tidlig å pakke baggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har begynt å pakke litt bag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tipset her en gang tidligere om å pakke bag'en etter uke 32 (oi satan, jeg er jo faktisk der allerede!!) så alt skulle være klart tilfelle rottefelle..

Tror jeg drøyer den litt likevel :P hva gjør dere andre?

Skrevet

Er i uke 38, men pakket kofferten i uke 27 eller noe;)). Skader ikke å begynne litt, skriv ei liste og kos deg med pakkingen:)

Skrevet

ojoj, eg er i uke 36 om to dager, har ikke funnet fram en bag å pakke i en gang:/ får vel snart somle meg til å gjøre det...

Gjest Mammamoms
Skrevet

jeg er 33+2 i dag, og har ikke pakket baggen. Helga om 2 uker skal vi i bryllup, så når jeg da pakker ut etter den helga, kan jeg vel pakke sykehusbaggen.

Skulle det skje noe før, får jeg be mannen min hjelpe til. :-)

Skrevet

skriv ei liste med det du vil ha i bagen, og ha den liggende fremme så andre også kan finne den hvis du ikke får mulgheten til å pakke selv :)det tar veldig kort tid å pakke en bag hvis du vet hva du skal ha oppi!

du kan jo pakke ned det du skal ha med til den lille nå, for det er det jo ingen som skal bruke ennå...så kan du jo legge nedi amme-bher, ull/paprinnlegg, store bind og truser - sånne ting som du mest sannsynlig ikke bruker nå, men vil garantert få bruk for på føden, og som er lett å glemme i farten :) legg ned i hårføneren også, hvis du ikke bruker den til vanlig. den er visstnok kjekk å ha for å tørke seg med nedentil de første dagene.

Skrevet

Forrige gang gikk vannet spontant i uke 35 (sikkert grunnet at jeg hadde svangerskapsforgiftnign) - så jeg ble tatt litt på sengen kan man si.... Tror jeg begynner å plukke frem litt etter litt nå hvertfall :-)

Skrevet

Er 31+6 og har ikke begynt. Skal vekk i helgen, men regner med å begynne å pakke ganske snart etter vi er kommet hjem igjen.

Skrevet

min bag ble pakket i uke 32 :D

Like greit å ha det gjort enn å måtte kjappe seg mens fødselen er igang :D

Men enkelte ting må jo komme mens man er på vei ut døren, slik som toalettsaker og slik. Ellers er det meste pakket ned ja. =)

Skrevet

Min ble pakket sånn halvveis i uke 32 (nettopp) det ligger en lapp oppi bagen med de tingene som ikke er med i tilfelle det skulle bli samboeren som må fylle den opp. Jeg synes ikke det er for tidlig -like greit å ha alt klart synes jeg. Men man klarer seg nok fint uansett om man drøyer det litt.

Skrevet

hei på deg:o))

Jeg har lagt litt frem, men det er jo ikke så lett da jeg bruker en del av de klærne so skal oppi bagen. Men når det er vasket legger jeg det oppi sykehus haugen igjen. Det vanskeligste synes jeg er de to jentene mine. Må jo pakke bager til de også, det har jeg ikke gjort ennå. Er forresten i uke 33+3

Skrevet

jeg er 32 uker på vei å min mor har mast i to uker allerede på at jeg må pakke beggen..... så tenkte å begynne i helga:-)

det ligger i familien vårs å føde tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...