Klar Som Et Egg Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Endelig kan jeg spasere over i tredje trimester i morra, gleder meg så mye! syns 2.trim har vært relativt langt, spesielt begynnelsen, slutten har igrunn gått veldig fort.. håper det går svusj, svusj unna i svingene de siste 12 ukene også :-) er så utålmodig på å få se vesla, drømmer om hu hver natt! Lykke til videre her inne folkens, så sees vi inne på tredje trimester før dere vet det selv :-)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Så kjekt å være ferdig med 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester ) Snart har du prinsessen i armene!!! Kommer snart etter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå