Gå til innhold

OH YEAH!!! Siste dag her inne!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kan jeg spasere over i tredje trimester i morra, gleder meg så mye! syns 2.trim har vært relativt langt, spesielt begynnelsen, slutten har igrunn gått veldig fort.. håper det går svusj, svusj unna i svingene de siste 12 ukene også :-) er så utålmodig på å få se vesla, drømmer om hu hver natt!

 

Lykke til videre her inne folkens, så sees vi inne på tredje trimester før dere vet det selv :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å være ferdig med 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester :o) Snart har du prinsessen i armene!!!

Kommer snart etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...