Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 for to uker siden testet jeg med clear blue vanlig test. der kom det skyggestrek. dagen etter testet jeg negativ med cb digital, og slo meg til ro med det. det hadde isåfall vært verst tenkelige tidspunkt, gikk på p-piller også... (cerazette) sluttet på cerazette for en uke siden. skal opereres og måtte kutte dem ut nå for å hindre blodpropp. har helt siden jeg sluttet hatt menssmerter i både mage og rygg, og kommer og går, men kan være kraftige. men,.,.. ingen mensen... så nå begynner jeg bli usikker da... hvordan er det når man slutter på pilla?? er det slik det pleier å være??hadde vel egentlig litt småmurringer de to siste dagene før jeg kuttet ut pilla når jeg tenker etter, men det var svakt. nå føler jeg det som om jeg faktisk har mensen....
Hormonelle Frikadelle Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Slapp av du =) Det er helt sikkert bare kroppen din som reagerer på å få hormonendringer. P-piller fucker opp systemet litt, og det kan ta litt tid før det blir normalt igjen. Heeeelt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå