allerhelstNorge Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 I går kastet lille gullet opp og hadde feber. Hun hostet opp slimpropper ogaå. I dag er hun også hjemme fra skolen, men har ikke feber eller oppkast. Egentlig er hun helt frisk. Men hun påstår at hun har vondt i magen, selvom hun hele tiden spør etter mat etc. Nå er jeg helt sikker på det jeg har hatt en følelse av siden hun begynte på skolen: HUN KAN LYVE PÅ SEG LITT SYKDOM FOR Å FÅ LOV TIL Å VÆRE HJEMME! Hun elsker skolen, det er det ingen tvil om, men aller helst vil hun være hjemme. I motsetning til storesøster på 6, som ville gått på skolen uansett sykdom og vær. Så da er det opp til mor og far da, å finne den gyldne middelvei. Hun er jo så liten enda. Klart hun skal få slippe å gå på skolen når hun ikke er helt frisk, men hun må også forstå at det går ikke an å late som man er syk slik at en kan få ligge på sofaen og se på tv hele dagen. Ikke helt lett det der, men vi finner vel ut av det etterhvert. Jeg synes det er deilig å være hjemme sammen med henne jeg, men..... Jeg har ikke tenkt å bekymre meg så mye for det enda jeg. Så nå sitter vi atter en dag i sofaen og ser på CBEEBIES. Hurra!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hihi, hun er en liten luring hun der;-D Klart det frister med mors omsorg, kos og CBeebies! Lille rosa her er også et murmeldyr. Hun er et utpreget BBB-menneske og liker sene kvelder og late morgener:-) Det er utrolig hva hun kan finne på å si for å ligge i sengen og kose litt lenger enn vi andre mener er greit. Men det gjelder mest på hverdager da. I dag var hun tidlig i barnehagen, ca 2 timer før hun pleier(!!) og da var det jo nesten som å stå opp midt på natten:-) Hihi, de er artige;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå