lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Lager dere noe hjemme sammen med barna? eller lager de noe fint i barehage/skole som dere kan gi bort til besteforeldre ol? I går og dagen før fikk barna male på lerret. Ble kjempefine malerier, og jeg må nok ha i allefall et fra hvert barn selv. I dag har lillemor fått prøve potettrykk på stoff. Kjøpte noen ensfargede lyse kjempebillige putetrekk på jysk tidligere i år, ment til dette. Trodde jeg hadde 2-3 farger med stoff maling, men hadde bare 1. Men det bøe bra. Skal prøve oss 1 gang til når jeg får kjøpt flere farger, og større poteter, tenkte jo ikke på det heller, samboern hadde jo brukt de største til lapskausen, fikk jo ikke sjært ut figurer på de småpotetene, men det får vi gjøre neste gang. I morgen skal jeg dra på europris og kjøpe flere lerret, og stoffmaling, samt noe til å henge lerretene opp med. de hadde bare slike tynne lerreter sist jeg var å handlet, skal se om jeg finner slike brede nå. Må bare skryte litt av mine prosjekter, er så fornøyd, særlig av maleriene.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for gode tips!!! Skal jammen meg kjøpe inn noen lerret som sønnen skal få male på, så kan vi gi til besteforeldre og oldeforeldre til jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå