linita28 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 lyst på gratis klær fra H&M? funker faktisk sjekk det ut her.. http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=43909
It's all about me Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Kan du da forklare ,meg hvordan det funker???? For de eneste måtene det er mulig å få poeng på helt gratis er: - To nyhetsbrev som tilsammen gir 3 poeng, - Et poeng pr dag du logger deg inn, - De 50 du får når du melder deg inn. Og ellers er det bare vervepoeng på 5 poeng pr gang. Så når du må opp i 400 poeng for å få det minste gavekortet, og at hjemmesidene du kan besøke ikke eksisterer er det bare ting som koster igjen. Funker ganske dårlig spør du meg. Med mindre du har en skokk av venner som vil la seg verve, eller mange nok biter på innlegg som dette. Innlegg som det har vært hundre-og-ørten like av her allerede de siste dagene.
Line_78 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer litt på det samme ja. Ser det har vært ørten slike innlegg, og flere sier de allerede har fått flere gavekort. Så da lurer jeg på hvordan de får til det (særlig siden det står på den hjemmesiden at de startet opp sensommeren 2008 (hvilket tilsier at ingen kan ha rukket å samle opp poeng så veldig lenge).
It's all about me Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg misstenker at mange av de som sier de allerede har fått flere gavekort rett og slett juger for å få flere til å melde seg på via linken de legger ut.
DevilDoll © Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Møkkaopplegg. meldte meg inn jeg,for tenkte at det kunne jo være gøy. Men ikke noen sider ¨å besøke,må handle for å få poeng.Og i tillegg skulle de i den ene spørreundersøkelsen omtrent vite hvilket papir man tørket seg i 'arselet' med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå