Gå til innhold

Dere med firmabil og mobil tlf.

Anbefalte innlegg

Skrevet

-gjennom jobben. Beholder dere disse "godene" i barseltiden? (forutsatt at dere skatter av det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke firmabil. Beholder mobil og pc som kan benyttes fritt ( behøver dog ikke ringe spåkoner ), men må betale skattesats for fri mobil.

Skrevet

Beholder mobilen. Er mer usikker på om jeg får beholde bilen. Kommer litt an på om de setter inn en vikar for meg, eller om en annen kollega overtar den. Mest sannsynlig så får jeg beholde den. Må jo selvfølgelig skatte av det, og det kan jo bli et pes om ikke utbetalingene går via arbeidsgiver. Har enda ikke fått avklart dette.

Skrevet

Men dere som beholder mobilen, får dere også dekket mobilregningen?

Jeg har dekt mobil og brebånd av jobben, har jeg krav på å få dette dekket også i permisjonstiden?

Arbeidsgiver har allerede spurt om jeg kan levere tilbake mobilen nå, da jeg er sykemeldt. Men er kun sykemeldt i fire uker. skal ut i permisjon i slutten av februar, så det er en stund til. Var det ikke litt rart han ville ha mobilen nå da?

Føler med skvisa ut av firma rett og slett!!

Skrevet

Til anonym 22.16

Jeg aner ikke hva de har rett til... Men jeg har både blitt fratatt bil og mobil.tlf. Hadde i utgangspunktet rett til å beholde dette, men ny sjef endret reglene. Siden jeg mistet sønnen min i februar mente han det var "helt villt" at selskapet skulle "sponse" meg med dette fremover...-jeg som kom til å være så mye borte.

Skvist ut er bare forbokstaven! Hvorfor skal vi jenter bli straffet for at det er vi som går gravide da??

Skrevet

Som jeg har forstått det kan jeg beholde mobilen og bruke den fritt siden jeg skatter av dette. De har ingen rett til å plutselig stoppe dette abonnementet mens jeg er borte fra jobb. Hvis jeg ikke hadde betalt skatt for bruk av mobilen kunne de med full rett "ta" fra meg mobilen.

Skrevet

Jeg fikk ikke beholde bilen, men den var på grønne skilt så det var like greit for min vikar trenger den mens jeg er borte.. men tlf og pc har jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...