Gå til innhold

Har du gode tips til billig babystæsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg jobber som avisjournalist i Oslo, og skal skrive en sak om hvor mye man kan spare på å kjøpe babyutstyr (enten nytt eller brukt) på nettet, eller på loppemarked, bruktbutikker etc. Nå ønsker jeg å komme i kontakt med foreldre, som venter barn eller som har barn, og som har gode erfaringer med denslags.

Kanskje du eller noen du kjenner har fylt opp barnerommet med brukte eller arvede ting? Eller har du funnet noen måter på å finne det billigste og beste babyutstyret? I så fall vil jeg gjerne høre fra deg! Send meg en mail på [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en artikkel om dette i bladet GRAVID, ikke siste nummeret, men gangen før der kanskje? Et par som hadde kjøpt det meste på loppemarked. Husker ikke hva de heter, men kanskje GRAVID kan hjelpe deg???

Skrevet

Å jada, finn.no, har kjøpt masse der

Skrevet

Sparkjøp har også mye billig og nyttig - som kluter etc.

Husk å få med noe om tøybleier, da! :)

Skrevet

Ho-ho, jeg dauer av latter! Jeg leste nemlig feil i overskriften og leste: billig babybæsj!!!!!!!!!!!!! Og det synes jeg jo var så snål overskrift at jeg bare måtte åpne og lese tråden. Ha-ha, fikk meg en god latter hvertfall!! :-D

Skrevet

hehehe, kan selge bæsjen til snuppa mi veldig billig jeg ;) ville faktisk gitt den bort gratis, hehehe

Skrevet

Hi-hi, så det er fritt fram for å gjøre et drit-bra kjøp da?! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...