Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var som det skulle! Terminen min var i utgagngspunktet 13 mars, men ble flyttet til 6 mars :-) Og vi venter en gutt.. åhhhh, så vi gleder oss :-)

20+1 er jeg i dag da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekt å bli flyttet fram 1 uke :D bra at alt sto bra til, det jor det me min guttebebi også ;)

Skrevet

Grattis!!!

Det må bli en god del gutter i mars, det virker slik :)

Vi var på UL i går- blir en liten med tissefant på oss også :):):)

har du handla klær da...???? Klarte ikke dy meg jeg nei

Skrevet

Vi var på ultralyd i går og ja det var helt fantastisk!!

Her blir det også en guttebaby :D Jeg har termin 19 mars, men jordmor sa hun ville sagt 15 mars. Han hadde vokst mer enn forventet hittil, hehe.

Kunne ikke dy meg og måtte kjøpe et par sokker bare for å kjøpe noe! :D

Skrevet

Jeg var på UL i går, og venter visst en liten jente.. Hurra.. Men var nok ikke så heldig som deg, jeg ble flyttet andre veien.. Og det kom ikke som et sjokk, det har jeg blitt m mine to andre også, selv om jeg har rimelig god kontroll på termin selv.. alltid kjipt å måtte sette målet lenger fram.

Jeg hadde først termin 8 mars, så ble den flyttet til 5 mars.. og nå: 16 mars.. Helt uaktuelt å følge den siste altså..

Skrevet

Da venter du baby på bursdagen min.. hihi

Gleder meg til å få vite hva vi får også! :D

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag jeg også! Alt stod bra til, blir en gutt:) Fikk et lite vink fra gullet:) Helt fantastisk:)

Nesten samme termin: hadde 19 mars, nå ble det 18. mars:)

Skrevet

Var på ul i går! Utrolig deilig å høre at alt sto bra til med den lille(: Var på privat ul i uke 14 og da trodde de det muligens var jente, men veldig tidlig. I går sa jordmoren at hun mente det var 80% sjans for at dette var en liten frøken. Så da satser vi på det(:

Skrevet

Gratulerer:)

Jeg var på ul for et par dager siden og jeg venter jente denne gangen. :)

Hadde termin 13.mars men fikk nå termin 24.mars..........

Hele 11 dager det. blæ.

Skrevet

Det er såååå deilig å vite at alt er i orden, og vite kjønnet..så nå kan jeg snart slippe shopping monsteret i meg løst;-) Jeg har kjøpt lyseblå ullstrømpebukser..såå små og søte..str 50..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...