Gå til innhold

disse ømme puppene.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ømme er de?? mine er sånn at når eg sitter i ro så kjenner jeg "ubehag" i dem, litt små stikking og de føles tunge. men de er ikke vonde å ta på eller noe.... er dette et gravid tegn?? eller må dem være vonde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Jeg har så vonde pupper at bare noen kommer i nærheten kan jeg nesten grine.... Slik har det vært de siste ukene (begynner på uke ni i morgen).

Men dette er superindividuelt og varierer i fra person til person.

 

Noen ganger stikker det og kjennes akkurat ut som når en har melkespreng, at melken er på tur ut...

Skrevet

Med førstemann hadde jeg ikke vondt i puppene i det hele tatt,faktisk så hadde jeg ingen symptomer,annet enn en voksende mage,og at jeg ble tung på slutten:-)

Skrevet

jeg har bare vondt i den ene jeg.. og danner seg noen klumper, vet ikke om dette har no med graviditeten og gjøre.. andre som har kjent det på den måten ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...