Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hvordan ømme er de?? mine er sånn at når eg sitter i ro så kjenner jeg "ubehag" i dem, litt små stikking og de føles tunge. men de er ikke vonde å ta på eller noe.... er dette et gravid tegn?? eller må dem være vonde??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, Jeg har så vonde pupper at bare noen kommer i nærheten kan jeg nesten grine.... Slik har det vært de siste ukene (begynner på uke ni i morgen). Men dette er superindividuelt og varierer i fra person til person. Noen ganger stikker det og kjennes akkurat ut som når en har melkespreng, at melken er på tur ut...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Med førstemann hadde jeg ikke vondt i puppene i det hele tatt,faktisk så hadde jeg ingen symptomer,annet enn en voksende mage,og at jeg ble tung på slutten:-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 jeg har bare vondt i den ene jeg.. og danner seg noen klumper, vet ikke om dette har no med graviditeten og gjøre.. andre som har kjent det på den måten ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå