Gå til innhold

Noen som har acta graco logico s? Trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får spebarnsinnlegget utav? Finner ikke bruksanvisningen og vil ikke ødelegge noe... (flau...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vår var det bare to stk borrelåser i skulderhøyde? Prøv det, du- ødelegger garantert ikke noe:)

Skrevet

Ok. Får løsnet trekket, men får det ikke av hvis du skjønner. selene holder det på plass. Er jo fempunktsele... Skal prøve igjen. Takk for svar forresten!:)

Skrevet

Du må ta utav selene bak. bare pass på at du får de på rett vei og at de ikke er vridd.

Skrevet

Ok. Men selene er gjemt under et plastdeksel. Må det av og hvordan gjør jeg det? Er litt redd for å knekke de...

Skrevet

Hvilken modell er det du har? På min (2008) "delte" jeg innlegget med en borrelås i skulderhøyde- behøvde ikke ta løs noe som helst.

Skrevet

Har 2007 modell. Uff, føler meg skikkelig som en kløne her altså...

Snille dere som hjelper meg!

Skrevet

har nettopp styrt med det samme selv. under setet ser du to metall dingser som holdet beltet på plass. ganske langt ned på setet.. ta disse ut av hakket de står i. fjern metallet fra beltet og dytt beltet inn i hullene bak der som du ser. da kommer beltet ut på andre siden å du kan ta av spebarnsinnlegget... gjør det på samme måte når du skal sette det på plass igjen :-) vet ikke om du skjønte så mye av forklaringen min da men hehe.. lykke til

Skrevet

stram til selene helt, snu setet og nedenfor dekselet som skjuler selene er det to messing/stål ting som selene er festet i, Ta de utav, ta gjerne en av gangen for å være sikker på at du husker hvordan de skal festes etterpå. Når du har tatt utav den ene selen drar du på framsiden for å få ut selen, løsne babyinnlegget og tre selen tilbake dit den var. så tar de sele nr 2. Noe hjelp i dette?

Skrevet

Ja nå fikk jeg det til! Har tatt den ene nå, lurt å ta en om gangen ja.. Takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...