Gå til innhold

Da tok jeg en test......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg venter TR på mandag eller tirsdag og har siden 1 1/2 uke hatt mensmurringer...men testen var negativ......det var kanksje for tidlig? Er det enda en sjans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du har ikm mandag eller tirsdag til uken så er det jo helt klart fortsatt en mulighet for at du er gravid. Er jo fortsatt tidlig :-)

 

Lykke til!!

Skrevet

Og det var heller ikke morgenurin:-/ uff, rart at det blir som en besettelse å kjenne på alle symptomer etc.....

Skrevet

hehe.. har det på samme måte som deg.. er helt sikker på at eg er gravid egentli.... men kan være kroppen som spiller meg et stort puss.... blir litt skuffet da, så tør ikke teste før tidligst på søndag.. har ikm på tirsdag (tror eg)...

Lykke til ihvertfall.. krysser fingrene for deg :)

Skrevet

henger megpåherjeg;-) skalha tr til mandag,men håper den ikke kommer!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...