vip@ula_77 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Tror jeg venter TR på mandag eller tirsdag og har siden 1 1/2 uke hatt mensmurringer...men testen var negativ......det var kanksje for tidlig? Er det enda en sjans?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 om du har ikm mandag eller tirsdag til uken så er det jo helt klart fortsatt en mulighet for at du er gravid. Er jo fortsatt tidlig :-) Lykke til!!
vip@ula_77 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Og det var heller ikke morgenurin:-/ uff, rart at det blir som en besettelse å kjenne på alle symptomer etc.....
KarLuc +1? Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 hehe.. har det på samme måte som deg.. er helt sikker på at eg er gravid egentli.... men kan være kroppen som spiller meg et stort puss.... blir litt skuffet da, så tør ikke teste før tidligst på søndag.. har ikm på tirsdag (tror eg)... Lykke til ihvertfall.. krysser fingrene for deg
min tur snart? Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 henger megpåherjeg;-) skalha tr til mandag,men håper den ikke kommer!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå