mini nr to på vei Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hele sommeren gikk med til å være kvalm og kaste opp..sengeliggende i 2-3 mnd, men nå går det mye bedre. Spyr fremdeles hver dag.. men får i meg mat, kommer meg på skolen og får gjort litt hverdagslige ting. enkelte dager har jeg til og med klart å trene litt..HURRA!!! Kjempedeilig å være på beina.. Var forberedt på å være skikkelig dårlig hele veien..da jeg var det i forrige svangerskap. I sommer skrev jeg litt med noen av dere andre med ekstrem kvalme.. Var godt å ha noen å snakke med som faktisk forsto hvor kvalm det går an å bli.. Hvordan går det med dere!? HÅPER dere er på beina og kan kose dere litt i den lange ventetiden!! Jeg syns det er tungt. er i uke 23 nå... Halsbrann,kvalme, bekkenløsning osv osv.. MEN, hver gang lillegutten sparker eller hikker blir jeg minnet på at det er verdt strevet!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke vært sånn kjempeaktiv her inne (mest på dib),men nå er jeg 22+1 og kvalmen har vært mer behersket de siste 2-3 ukene. Kaster fortsatt opp innimellom og spontanbrekninger kmmer jeg ikke unna (spesielt ikke hvis jeg er sulten eller sliten), men langt bedre nå. Begynt å jobbe bittelitt igjen, men bare en kvart stilling. Bekkenet har nemlig begynt å gjøre seg godt merkbart og det passer ikek så godt med en gå-ståjobb med mye løfting og sånn. Og jeg merker at jeg har vært sengeliggende i 3mnd!!! Kroppen er jo IKKE vant til å stå og gå de 4 timene jeg er på jobb av gangen, nå som magen har kommet er jo tyngdepunktet helt feil, så jeg er jo kjempesliten i ryggmusklene, hehe. Skulle jo tro jeg led av muskelsvinn eller noe :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå