**Frøken84** Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Testa posetivt på mandagen, men har ikkepeiling på hvor langt jeg er på vei;) Skal på Ul, men hender det at dem ikke ser no når det er tidlig??
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 jeg var på ul i dag, 6+1, og de så ingen ting.......
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg var i uke 6 og vi så både hjerte og plommesekk. Hvis det er for tidlig så ikke fortvil, men gå tilbake etter noen uker.
mumtobe09&10 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg havnet i samme situasjon som deg, men reiste på Volvat for tidlig UL - der konstasterte de at jeg var 4 + 3, så det skal være mulig å oppdage det tidlig! Gratulerer så mye med spire, og lykke til! =)
**Frøken84** Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Takk Takk=0) Leste en annen tråd her og fikk litt angst..hihi Dette blir litt spennende=0)
Kamomille Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 det konner jo litt ann på hvor langt du er på vei da. Noen kan de se det på veldig tidlig, men hos noen ser de ingenting før rundt uke 7. Legen kan ved en GU kjenne etter hvor stor livmoren er, og estimere sånn ca hvor langt du er på vei. Men det blir jo litt mer unøyaktig da. Legen min konstaterte ved GU at jeg var 8-10 uker på vei. UL uka etter konstaterte 9+3, så det var jo ikke så aller værst estimernt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå