Prins&Prinsessa Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 jeg viurderer å kjøpe en playstation3 til min kjære. Men er så usikker. Sparer 1500nok på å kjøpe den fra england. Men er så usikker på om det kan være dumt? Noen som kan hjelpe meg?
Lykkepålandet Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det er jo ganske greit å handle på ebay synes jeg. Bare sjekk ut selgeren først. Les tilbakemeldinger fra folk. Så lenge betaling skjer med paypal eller liknende så går det fint. Jeg har aldri hatt noen negative opplevelser på ebay. Mest fra USA jeg har handlet da. Og forsikre pakken for et par pund så er du jo ekstra trygg.. Men om det er lurt å kjøpe elektroniske produkter kan jeg ikke hjelpe deg med. Er helt andre "jente" greier jeg har kjøpt på nettet:)
Gjøkeredet③ Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hei... Det eneste problemet med å handle på eBay er det at du kan være uheldig å måtte betale toll på varen hvis du er litt uheldig.. Nå har jeg aldri kjøpt noe som er så stort/dyrt på eBay, så har som regel sluppet unna det problemet... Men jeg vil anbefale å kontakte selgeren, og høre om han kan merke sendingen gave, eller No Commercial Value, eller noe sånt... Så slipper du som regel unna... Og forresten, hvis du handler fra Storbritannia trenger du en sånn stikkontaktplugg, da de har anderledes enn oss.. Og hvis du handler fra USA, så må du ha et adapter , for de har også anderledes kontakter, pluss anderledes volt, så du kan risikere å kortslutte/smelte) hele shiten hvis ikke.. Begge deler kan forresten kjøpes på Clas Olsson, eller andre lignende butikker.. Lykke til! Skjønte du noe av dette? Hehe.. Ble kanskje litt forvirrende skrevet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå