Gå til innhold

sexliv hvor er du...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som sliter med lysten? er 9 uker siden fødselen, og jeg kjenner ikke noe form for lyst... stakar skjønne mannen min, han er jo bare så klar:)

Snart et år siden noe skikkelig sengekos;)

Huff, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heller ikke hatt sex etter fødselen, som også er 9 uker siden. Mitt barn ble tatt med sugekopp og jeg ble derfor klippet 4 cm. Jeg kjenner arret ganske godt enda, så må si at det ikke frister så veldig mye med sex enda.. Ikke så mange gode råd, men du er ikke alene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det var sånn for meg å...men det gikk over :))). Det har også gått 9 uker etter fødselen og vi har hatt sex to ganger. Første gang var etter 6 uker....lysten var der...men jeg grudde meg så mye,vente hele tiden at det skal gjøre vondt..men det var ikke vondt..litt ubehagelig....

og andre gangen var i dag og det var bare.....helt fantastisk!!!!

så lysten og sex kommer jenter!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hehe...det kan du si.

Frøkna er 4 mnd i morgen og her har det enda ikke blitt noe.

Nå skal det sies at vi har vært 3 uker på sykehus da,og da lå vi ikke engang i samme seng.

Men er vel kanskje på tide nå.Bare sånn for å være snill...haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det høres da trasig ut å ikke ville ha sex med parteneren sin..

har dere like bra sammliv alikevell?

vi ventet 7 uker dette fordi jeg revna gaske mye å var veldig ømm.

di første gange var drit vonde men så gikk det bedre å bedre-..

vi fokusrere en del på at vi skal være kjærester også å ikke bare mamma å pappa jeg tror det er litt viktig så nå lille har lagt seg for kvelden kan vi fylle badet med stearin lys å ta oss et bad sammen eller spise noe godt å bare kose oss:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi,hørtes ut som dere har det enkelt...

Litt vanskelig å få til sånnt med en som ikke er så glad i å sove om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg endelig fått ut fingern, og tatt opp igjen sexlivet:) Var jo ikke noe å grue seg til, var absolutt ikke vondt:) Kanskje ikke så rart etter 4 mnd... men litt annerledes føltes det ut som med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, godt å høre!(at det ikke var noe å grue seg til)

nei, jeg gruer meg ikke, men kjenner jo ikke særlig lyst, og da blir jeg jo ikke våt,... og det merker jo han, så da er det hele litt rart synes jeg , og trolig han også..

Vi har det kjempefint sammen ellers, er bestevenner og har en flørten tone. Jeg tilfredstiller han, men kjenner ikke behov for å bli tilfredstilt selv nei.., hmmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må gjerne bruke litt glidemiddel :-) Og jeg har ikke den stooore lysta ennå, men man må bare gi det en sjans og se om den kommer underveis, for skal man sitte og vente på at lysten kommer så kan man vente lenge... Men det viktigste er jo at man har det fint sammen ellers også, kan jo ha et slags sexliv uten penetrering liksom:) Gjør det som du syns føltes riktig, forhåpentligvis skal dere være sammen i mange mange år fremover, og har all verdens tid til å få tilbake sexlivet ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...