Trollunn Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Og alt var bare perfekt Jeg føler meg som verdens lykkeligste akkurat nå. Nå er det deilig å være gravid- ikke deppa, ikke kvalm, vet at alt er OK... og vi vet at det er en liten............ GUTT!!!!!!!!!! :):) Kjøpte babyblå bodyer og luer en time etter UL...
Underveis --> Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hihihi Moro med ultralyd! Er selv 18 uker nå og selv om jeg vet det er gutt har jeg ikke kjøpt inn noe blått, før i går. Da fant jeg dette strikkesettet som jeg bare må strikke i blått, og ikke grønt *hehe* Skal på orniær ul til uka, og gleder meg skikkelig .-) Hvis jordmor sier det er jente da så skal jeg le høyt! http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=201789&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter
Lucky-girl Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer med gutten !! Javisst er det en herlig opplevelse jeg var oppi skyene etter å ha vært på ultralyd det var herlig å få sett babyen og vi fikk veldig god behandling på Ahus har hatt dårlige erfaringer derfra tidligere men dette var herlig , Jordmoren tok seg god tid til å se etter kjønnet når jeg spurte henne om det (er 3.gangs fødende). Vi får oxo en gutt
Trollunn Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Den var bare helt nydelig!!! Strikk en til meg også
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer med gutten:)) Er det ikke stas? Har selv en gutt som blir 2 år i desember og storebror i mars Teller selv ned til ultralyd neste torsdag, skal bli helt fantastisk å se lille i magen som sparker og holder på der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå