Gå til innhold

Vært på UL- helt fantastisk ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt var bare perfekt :)

Jeg føler meg som verdens lykkeligste akkurat nå. Nå er det deilig å være gravid- ikke deppa, ikke kvalm, vet at alt er OK... og vi vet at det er en liten............

GUTT!!!!!!!!!! :):):):)

Kjøpte babyblå bodyer og luer en time etter UL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi Moro med ultralyd! Er selv 18 uker nå og selv om jeg vet det er gutt har jeg ikke kjøpt inn noe blått, før i går. Da fant jeg dette strikkesettet som jeg bare må strikke i blått, og ikke grønt *hehe* Skal på orniær ul til uka, og gleder meg skikkelig .-) Hvis jordmor sier det er jente da så skal jeg le høyt!

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=201789&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Skrevet

Gratulerer med gutten !!

Javisst er det en herlig opplevelse jeg var oppi skyene etter å ha vært på ultralyd det var herlig å få sett babyen og vi fikk veldig god behandling på Ahus har hatt dårlige erfaringer derfra tidligere men dette var herlig , Jordmoren tok seg god tid til å se etter kjønnet når jeg spurte henne om det (er 3.gangs fødende). Vi får oxo en gutt

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Den var bare helt nydelig!!! Strikk en til meg også ;)

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Gratulerer med gutten:)) Er det ikke stas?

Har selv en gutt som blir 2 år i desember og storebror i mars :)

Teller selv ned til ultralyd neste torsdag, skal bli helt fantastisk å se lille i magen som sparker og holder på der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...