ida_hs Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Fordi jeg har så uregelmessig mens.. Måtte dere undersøkes eller fikk dere Pergo med en gang?? Takker for svar:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Masse lykke til!!!! Jeg ble henvist til gyn, og måtte ta blodprøver og innvendig ul. Men det er litt forskjellig fra lege til lege hvor "snille" de er på det. Håper du får hjelp med en gang:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Men jeg har regelmessige sykluser da.. Kan jo hende at det er lettere å få pergo når man har uregelmessige sykluser:)
ida_hs Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk:) Legen min er også gynokolog så da skjekker han kanskje med en gang da hvis det må til.. Hvordan er det å ta innvendig ul?? Gjør det vondt? Ekkelt??
Mammsenvokser Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg var til legen først pga uregelmessig mens etter p pille slutt, tok da masse blodpørver som visstnok var normale. Ble så henvist til spesialist, og der har jeg vært i dag. Ble tatt vanlig GU og innvendig UL (som ikke gjorde vondt). Livmor slimhinna mi var visst veldig tynn med tanke på at jeg ikke har hatt mensen på et halvt år, så jeg fikk respet på pergotime. Skal jo egentlig ikke starte med den før 5. dag av syklus, men jeg kunne visst bare sette i gang siden det var litt optimistisk og tro at jeg kom til og få mensen med det første...
ida_hs Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar:) Da trenger jeg ikke grue meg.. Jeg gikk i 4 mnd før jeg fikk TR. Å nå så går det mellom 2 og 3 mnd for hver mens.. Det er bra du kan begynne på det med en gang da. Hvis det tar så lang tid mellom hver mens så tar det jo en evighet før du kan begynne.. Håper jeg kan begynne med en gang også Lykke til å hold meg oppdatert da:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Så bra, da kan det hende at det blir sjekket med en gang:) Jeg grua meg til innvendig ul, men ble veldig positivt overrasket. Det er verken vondt eller ekkelt, og det er spennende å se på skjermen:) Så det går nok helt fint!
ida_hs Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg håper det:) Takk for svar:)
Mammsenvokser Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Ingen grunn til bekymring nei, jeg syntes også det var spennende og se på skjermen. Ble litt letta når jeg fikk se at det faktisk fantes både livmor, eggledere og egg der inne Kjempet litt med tårene likevel da, ikke for at det gjorde vondt, men fordi en liksom erkjenner at en har et problem (om dere skjønner...) Går sikkert litt fortere med hele prosessen siden legen din er gynekolog, når skal du dit da? Lykke til
ida_hs Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2008 Ja jeg er litt engstlig for at jeg ikke har noen egg der.. Men jeg har bestilt meg time tidlig pga ting jeg har sett her på forumet. Mange som har venta lenge å ikke gjort noe med det. Så jeg bestemte meg for å dra til legen tidlig siden jeg vet den er uregelmessig.. Jeg skjønner at det kommer noen tårer.. Det er jo noe du ønsker veldig mye.. Det er tøft!!! Ja jeg håper det går ganske fort.. Jeg skal ditt 10 nov. Det er jo en liten stund til, men det haster jo ikke akkurat så veldig:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå