mini nr to på vei Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Føler jeg har opplevd noe VELDIG LIKT noen ganger..hehe Kanskje du også kjenner det igjen...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Fantastisk bra!!! Kjenner spesielt godt igjen skraping på dør og så "hæ skal jeg inn nå??" når døra åpnes :oDDD
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 hahaha... den første der har du jo min katt!!!!
mini nr to på vei Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 skulle nesten tro at den som har laget tegnefilmene kjenner min katt.. hehe!! Ler så tårene triller når jeg ser de, pga jeg har samme showet hjemme i stuen når pusen prøver å fange mannen min sin oppmerksomhet!! Han er til tider ganske irritert på pus..hehe.. men jeg fikk pusen før jeg fikk mannen min... Så han har ikke noe han skulle sagt Må bare inrømme at han også faktisk er litt glad i pus
Tweak Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Å, det der kunne definitivt vært min katt! Bare at hun mjauer MYE mer intenst når hun er sulten! Hun vekker oss i helgen når vi sover lenger, og da står hun og tråkker oppå dyna på brystkassa vår, strekker poten fram på nesen min og pirker på meg osv. Hun er en herlig katt med sær personlighet, men hun maser litt vel mye av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå