Gå til innhold

Vi mistet våre 2 etterlengtede 12. oktober i uke 23+2


Håper på nytt 34

Anbefalte innlegg

Hei dere som har fulgt meg.

 

Dessverre mistet vi begge tvillingene våre 12. oktober. Jeg har skrevet en omfattende historie under "vi mistet barnet vårt" hvis det er noen som orker å lese.

 

Her er det kun bunnløs fortvilelse og planlegging av begravelse om dagen.

 

Takk for all omtanke, ønsker dere alle alle lykke til videre.

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoff,kondolerer!! Det må bare være helt forferdelig å miste når man er kommet så langt!!

 

Sender masse gode tanker til deg og dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..jeg finner ikke ord på hvor trist dette var å lese og kan bare tenke hvor forferdelig dere må ha detnå..jeg håper dere finner styrke og støtte i hverandre nå i denne tiden og mottar den hjelp dere orker å få..masse varme tanker går til dere i deres sorg nå og håper husk at selv om sorgen er bunnløs nå vil det etterhvert bli litt lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig grusomt... må være helt ubeskrivelig tøft for dere nå... jeg føler med dere i sorgen..

 

Varm klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så trist når jeg leser slike innlegg... selv om jeg ikke kjenner deg, så begynner jeg å gråte.... er 23 uker og 5 dager på vei selv og man blir jo bare mer og mer glad i babyen inni magen ettersom tiden går... dypeste medfølelse til deg og pappan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner et lys i kveld for deres to små kjære som ikke fikk være med på livets reise.

 

An angel in the book of life wrote down your babys birth, and whispered as he closed the book: Too beautiful for earth!

 

Mange varme klemmer til dere i denne vanskelige tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...