Liiiisa Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har nettopp komt hjem fra kontroll.. er i uke 37+2, jg er egentli fin form, men har vore innlagt pga premature rier i uke 33, mn det har heldigvis stablisert seg...men d bekymrer meg minst for nå kan bare babyen komme.. mn jg syns jg hadde litt høyt blodtrykk, d vil si, 146/85, men jordmor sa d kunne stige litt nå på slutten.. så er desse forbaska SF-målene da.. jg ligger nå under streken, (den røde) 32 i uke 37, syns dette er lite.. jordmor sier at jg får en liten unge, og må til kontroll en gang i uken, men at hun egentli ikke er bekymret.. d kan kanskje ha noe med at ungen har festet seg å ligger langt ned i bekkenet, livmorhalsen min er ca halv cm.. Så var det hjertelyden til babyen da.. hva ligger deres på, syns også dette var litt høyt med meg.. d var mellom 150-160,men da var ungen noke så aktiv og.. Fy som jg gleder meg å til å bli ferdig m svangerskapet å få ut babyen min.. Noen andre som har mange bekymringer, noen synspunkter ang mine bekymringer ???
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Heisann, synes alt høres normalt ut nå 146/85 er ikke så høyt. Jordmoren min sa at vi må over 95 for at det skal være høyt. SF-målene mine også ligger litt under, men inne i feltet, og det viktigste er at de er jevne. Hjertelyden er helt normal. Vet du hva du venter? De sier at hjertelyd på 140-160 er jentebabyer Lykke til videre
Liiiisa Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Eg ana ikkje ka eg venta.. men trur faktisk d e en guttebaby, men tida vil vise.. håpe eg snart e ferdig, men kan godt kanskje vente ei veke eller 2 til.. kortid har du termin da?? Men tusen takk for responsen så får vi holde kvarandre oppdatert..
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Koselig å ikke vite synes jeg vet det ikke jeg heller. Har termin 27.oktober, du? Gleder meg til å få babyen ut, siden jeg har fått svangerskapsforgiftning. Så jeg håper den kan starte nå, så slipper jeg noe "bli satt igang"- spørsmål.
Liiiisa Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 eg har termin 6 nov.. =) så e egentli litt klar no.. men kan kanskje vente ei veke til... babyen har jo d best lengst mulig i magen, d berre litt slitsomt med alle bekymringane
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Er bare å bli vandt til å bekymre seg for det blir bare hundre ganger værre når babyen kommer hehe også blir det bare gradvis mer bekymringer for hver mnd som går *sukk* Jeg har en på 2,5 år og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve når hun skal begynne å dra ut, få seg kjæreste osv :-S Alt går nok bra skal du se stol på at jordmor gjør jobben sin. Hadde hun vært bekymret så hadde hun nok ikke latt deg dra hjem. Ser foresten at du har termin dagen etter meg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå