Gå til innhold

leiii alle bekymringene.. hjeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp komt hjem fra kontroll.. er i uke 37+2, jg er egentli fin form, men har vore innlagt pga premature rier i uke 33, mn det har heldigvis stablisert seg...men d bekymrer meg minst ;) for nå kan bare babyen komme..:) mn jg syns jg hadde litt høyt blodtrykk, d vil si, 146/85, men jordmor sa d kunne stige litt nå på slutten.. så er desse forbaska SF-målene da.. jg ligger nå under streken, (den røde) 32 i uke 37, syns dette er lite.. jordmor sier at jg får en liten unge, og må til kontroll en gang i uken, men at hun egentli ikke er bekymret.. d kan kanskje ha noe med at ungen har festet seg å ligger langt ned i bekkenet, livmorhalsen min er ca halv cm..

Så var det hjertelyden til babyen da.. hva ligger deres på, syns også dette var litt høyt med meg.. ;) d var mellom 150-160,men da var ungen noke så aktiv og..

Fy som jg gleder meg å til å bli ferdig m svangerskapet å få ut babyen min.. Noen andre som har mange bekymringer, noen synspunkter ang mine bekymringer ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, synes alt høres normalt ut nå :) 146/85 er ikke så høyt. Jordmoren min sa at vi må over 95 for at det skal være høyt. SF-målene mine også ligger litt under, men inne i feltet, og det viktigste er at de er jevne. Hjertelyden er helt normal. Vet du hva du venter? De sier at hjertelyd på 140-160 er jentebabyer :)

Lykke til videre ;)

Skrevet

Eg ana ikkje ka eg venta.. ;) men trur faktisk d e en guttebaby, men tida vil vise.. håpe eg snart e ferdig, men kan godt kanskje vente ei veke eller 2 til.. kortid har du termin da?? Men tusen takk for responsen ;) så får vi holde kvarandre oppdatert.. ;)

Skrevet

Koselig å ikke vite synes jeg :) vet det ikke jeg heller. Har termin 27.oktober, du? Gleder meg til å få babyen ut, siden jeg har fått svangerskapsforgiftning. Så jeg håper den kan starte nå, så slipper jeg noe "bli satt igang"- spørsmål. :)

Skrevet

eg har termin 6 nov.. =) så e egentli litt klar no.. men kan kanskje vente ei veke til... ;) babyen har jo d best lengst mulig i magen, d berre litt slitsomt med alle bekymringane ;)

Skrevet

Er bare å bli vandt til å bekymre seg for det blir bare hundre ganger værre når babyen kommer hehe :) også blir det bare gradvis mer bekymringer for hver mnd som går *sukk*

Jeg har en på 2,5 år og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve når hun skal begynne å dra ut, få seg kjæreste osv :-S

Alt går nok bra skal du se ;) stol på at jordmor gjør jobben sin. Hadde hun vært bekymret så hadde hun nok ikke latt deg dra hjem.

Ser foresten at du har termin dagen etter meg :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...