mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 jeg skal til jordmor kl 2.. lurer på om man kan sette urinprøven,som jeg tok nå i kjøleskapet? hehe! (for å hindre evt bakteriespredning) takk for svar:D
Promp Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, ja kjøleskapet er lurt! Det pleier jeg å gjøre! Ellers så hadde jeg faktisk urinprøven i romtemperatur 4 timer før forrige legebesøk, for måtte ha den med på jobb. Og den urinprøven var helt fin den!
♥ DAME Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde time hos min jormor på ettermiddagen en dag og jeg oppbevarte den i kjøleskap. Men hun sa den godt kan ligge i romtemp
*Super*Mamman* Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Den holder seg best i kjøleskapet ja. Jobber på sykehus, og når vi tar urinprøver der skal de inn i kjøleskapet (på labben) innen 30 min, ellers må vi ta ny!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 okei! takk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå