Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 .. det ALDRI slutter å regne i denne drittbyen! .. jeg finner ikke paraplyen min. .. den eneste jakken som passer er min mann sin xl regnjakke. .. det er ikke strøm i stuen, vi pusser opp (for 3.mnd). .. jeg må ta bussen inn til byn for ikke å bli våt selvom jeg bare har 20 min ' å gå. .. jeg må sove hos mamma i min gamle, smale seng for stuen skal males i fy-fy maling. .. det er så forbanna mye trafikk utenfor huset mitt at jeg angrer på at vi flyttet hit. Det er vel i grunnen det verste. .. jeg er blitt forkjølet. Æsj. Ellers er livet ganske fint! Har du noe å klage på i dag? Sleng deg på og luft deg, det hjelper.
jinte1983 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hehe, jeg kan kjenne igjen følelsen vil ikke klage i dag jeg da, men bare håpe at dagen din blir litt bedre utover klem
Gjest elissa2 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 -taksperrene til garasjetaket som skulla kommt for over ei uke siden,ikke har kommet enda, og garasjen vår mangler fremdeles tak da:( -den helsikes tørketrommeln klikka idag........krise det. -nav bare roter med utbetalinger og søknader -at regndressen til minstegutt som er ny,trekker vann gjennom, så han blir klissvåt..... -at nabon ikke høgger ned de enorme trærne sine som henger over heile verandan/garasjen/innganspartiet mitt,så hele huset mitt blir fullt av barnåler.......(kanskje jeg ei natt finner frem motorsaga...) - jeg er så innsides trøtt hele døgnet... - alt i hodet mitt blir bare rot, og jeg glemmer ting og avtaler hele tiden......muligens alzheimer light?????????? -jeg finner igjen mobilen min i kjøleskapet????why????????????? nja,jeg kommer vel på mer utpå dagen............ser vel mer til meg.... -
Maya_1 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Uff og uff, høres ut som en skikkelig skit-dag! Mitt tips; bamsemums ;P
my71 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 -at jeg har mistet lyst på bamsemums og all annen nam nam som hodet mitt fortsatt digger,men som jeg bare blir kvalm av å prøve å spise...og det jeg har lyst på ersånne irriterende sunne ting som gulrøtter, reddik, stangselleri o.l.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 - jeg har vondt i ryggen - hunden bare surrer seg inn i alt mulig når han står ute i løpestrengen. Så jeg må ut heeeele tiden å ta han løs. - at jeg får enda mer vondt i ryggen av å renne ut til bikkja hele tiden. - hunden røyter - sambo ikke gidder å hjelpe til med hunden, som er hans å ikke min - at vi har hund.. - at jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke liker hunden så godt - for at den dårlige samvittigheten fører til at hunden får ligge i stuen å spise brunost og annet han liker når han er inne. - å at det igjen fører til hundehår OVERALT. - at hundehårene gjør at jeg må støvsuge 1-2 ganger for dag. Det liker ikke ryggen min Hunden er roten til alt vondt... Stakkars hund. Skal hente han inn å gi han litt salami. Hehe ;p
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Kjære dere sure! Ja, det kan gjlre godt å få klage iblant - full forståelse for det. Men jeg erfarer også at noen ganger blir ting bare verre hvis man fokuserer på det irriterende og kjenner (for) mye etter. Ta nå ikke dette ikke som kritikk da! Jeg leste det dere skrev og ble enda gladere for at jeg opplever at jeg har det veldig bra! Dette enda jeg er sykmeldt (og det er det jo grunner til), tjener litt for lite og ikke har avklart jobbsituasjonen etter jeg er ferdig med føds.perm. Jeg har rett og slett bestemt meg for å nyte denne tiden før fødselen Og vi er flinke med å legge opp til minst mulig stress. Oppussing m.m dropper vi da det bare hadde blitt mas. Lista er lagt litt lavt ang ting som "må" gjøres i heimen og vi har det supert! Jeg er glad i livet og heldig som snart får nr 2!!!!!!!!!!!!! Klem til alle
my71 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Så fint at du ble enda gladere av at jeg har mistet lysten på bamsemums ;-) Du har helt rett...jeg burde ikke kjenne for mye etter :-)) Du har nok mange gode poenger men det er jo fryktelig irriterende å høre det når man endelig kan riktig boltre seg i de negative tingene. Det er deilig å gjøre det iblant, og jeg tror at det også kan være sunt.
Gjest elissa2 Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 HappyFreak:) m/desemberbaby he he, dette måtte jeg jo fatisk le litt av...he he....fikk hunden salami???he he....hehe...hvilken hund har du da?????
Herkules Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 He he og jeg fikk meg en god latter av hele tråden Syns synd på den stakkars hunden jeg da:) Ikke gidd å støvsug 2 ganger om dagen da kjære deg Så en stor klem til vofsen fra meg
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, hunden ligger i dette øyeblikk i toseteren og ser på tv. Ganske fornøyd etter å ha fått 3-4 salami-skiver og kos på fanget mitt Graviditeten har gjort noe med mitt forhold til støv og skitt...derfor er jeg helt manisk med den støvsuginga/vaskinga. Men det er jo min feil da, hunden skal eeeegentlig ikke være i stua.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, ja han fikk salami Er en mellomstor blandingshund.
Herkules Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Regnet ikke med at den hadde det så forferdelig, men så mye "hets" den fikk her så måtte jeg sende den en kos -
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 morsomt å lese...ikke for å gjøre narr av irritasjonene, men det trøster meg som også føler meg sur pga småting som blir store ting...
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, ja den fikk vell litt mye hets. Men tror ikke han merker noe til det (annet enn salami og brunost), er bare samvittigheten min som merker det Hunden har det nok som i himmelen av den grunn, vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå