Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har dere noen komplekser dere kan "skylde" på noen og ikke bare deres egen pirketehet? Jeg var ute med ei venninne (som jeg syns er søt og pen, men ikke noe over gjennomsnittet egentlig) og snakket med noen (fulle) gutter, hvor han ene sa noe sånn som "...hun (peke på meg) er jo mindre pen". Må innrømme den sitter som klistra i dag over 10 år senere... Selv om jeg egentlig ikke tror jeg er noe styggere enn gjennomsnittet heller. Og ganglaget mitt har blitt kommentert, men jeg klarer bare ikke gjøre noe med det (jeg går litt fremoverbøyd, men føler jeg tipper bakover dersom jeg retter meg mer opp).
Blind Gudinne Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Nja... kompleks og kompleks... I ungdomsperioden var vi 3 jenter som var veldig mye sammen. Hunene var høy, hadde laaange bein, store pupper, langt lyst hår og i det hele tatt. Hun andre har typisk "bed-room-eyes" og dro gutter på det. Og så kom jeg da.... Normalt utseende og var dengang ganske slank. Vi var ute en gang og hun blonde med store pupper dro gutter ganske greit. Så begynte vi å snakke med noen fyrer hvorpå de snakket om hvor pen hun ene var. Da presterer han ene å si- om meg, at jeg var sånn bonde-pen! Ja, det er jo det man har lyst å høre som 17 åring..... Bonde-pen liksom! Fikk noen år senere høre at jeg var en klassisk skjønnhet da, så det veier kanskje opp mot bonde-pen..... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå