*vilha2009baby* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Får du noe opp på meg? Graviditet snart? Gutt eller jente? Grete, født 171271 På forhånd takk! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Du er litt vanskelig å få kontakt med føler jeg. Har du hatt flere PP?
*vilha2009baby* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Skal prøve å åpne meg litt.. :-) Sluttet på pillen i juli i fjor, så har jo prøvd en stund, men ikke LIKE aktivt hver måned... Har prøvd ganske bra de 5-6 siste månedene, tror jeg. Har en mistanke om at det nesten klaffet nå - hadde en liten blødning til vanlig tid, gikk 1 uke så kom det ny blødning... Men depper ikke av den grunn! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Det er bra å holde motet oppe. Føler kanskje du "prøver" litt hardt? Det hjelper å ha et avslappa forhold til det, men føler kanskje du kunne trengt litt hjelp? Akupunktur eller Homeopati? Det kan hjelpe. Men du blir nok gravid om ikke lenge. Som sagt litt vanskelig å få kontakt med deg, håper du fikk litt hjelp på veien. Lykke til.
*vilha2009baby* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar! Har vurdert fotsoneterapi, faktisk. Nabokona driver med det, men er liksom litt "flaut" på en måte. Tror nok kanskje psyken spiller litt inn, om ikke akkurat at vi prøver så hardt, men heller at det er familiære forhold som tærer litt på. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå