Gå til innhold

Redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for første gang og nå kommer en snikende følelse som er skummel.. er plutselig ikke glad for det lenger.. bare redd..

Var kjempeglad i starten( de første ukene), men nå er alt bare pyton..

Flere med denne erfaringen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du..du beskriver hvordan jeg har det du:) er også veldig redd, har hatt en MA for ca 10 uker siden og livredd for at det skal skje igjen...er ikke glad lengre, bare redd og bekymret..ikke noe god følelse...er bare 5+1 jeg da..hvor langt på vei er du?

Skrevet

Tusen takk for svar.. jeg er ca 6 uker på vei. Det er helt grusomt, mistet matlyst, ingenting er gøyt lenger, alt er bare dritt..

Er ikke redd for å miste, men livredd for om jeg kommer til å være slik etter fødselen også..

Skrevet

det tror jeg ikke...er nok bare hormoner og humørsvinger som spiller inn:)

Skrevet

Oj, skulle akkurat til å skrive inn en tråd om dette her akkurat nå. men så din og du beskriver det samme som jeg har..nøyaktig det samme..

Jeg har hatt lyst på barn i flere år nå..og nå når jeg først har en spire, så blir allt anerledes føles det... jeg føler meg som en Zombie som går her og ikke vet hva jeg skal gjøre...er ikke serlig glad heller..

vet ikke hva det er, men jeg er verken glad eller sur... bare rar...og veldig redd, for har alldri vert borti graviditet før, og vet ikke hva som er normalt og ikke å føle...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...