Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 For å ikke nevne noen ekle detaljer, så velger jeg å bare si det enkelt og kort; Jeg får bare mindre og mindre mensen for hver mnd. Går på mercilon (eller hvordan det nå skrives) p-piller Begynte på de den samme mnd som jeg ble gravid med gutten min, så har ikke fått erfart de sånn veldig Så begynte jeg på de igjen når han var 4 mnd. Og etter det har det blitt bare mindre og mindre. I førsten var det sånn halvveis normalt, og jeg trodde det var fordi det var lenge siden jeg hadde hatt mensen, og at kroppen måtte liksom "venne seg til det" igjen eller noe, men mindre og mindre har det blitt istedet :S Kan det være p-pillene tro, eller er det meg som er rar?
birrisj05.02.09 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det er nok helt sikkert pillene ja. Så lenge du fortsatt blør, så skal det vel ikke være noe gærnt. Les pakningsvedlegget, kanskje det står noe om bivirkninger der.. f.eks uregelmessige blødninger, eller evnt. mindre blødninger..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det er akkurat det, jeg blør ikke lenger. Er bare litt brunt som kommer ut, og det fyller ikke opp tuppen av den minste tampongen engang ;S
AndreVonDrei Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ahhh iiisj! Det høres ut som sånn jeg slet med da jeg gikk på de østrogenfrie p-pillene man kunne amme med. Fikk sånn bæsjelignende utflod i 3 av fire uker på slutten. Legen insisterte på at jeg skulle bruke de i 3 mnd. IIIISJ! Prøv å bytt p-pille-merke. Jeg gjorde det, og da ble jeg litt lettere sprø, men i alle fall bæsjeutflodsfri ;-p
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Ææh, så deilig a ;P Når gå til legen om det ikke er bedre til neste gang, synes jo dette er litt merkelig, i og med at det var litt normalt til å begynne meg, og blitt bare mer og mer borte etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå