Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 er det ingen regler for om han ser ungen eller ikke? altså om det går så lang tid så er det ingen grunn til at han skal få se ungen? jeg kan ikke bare plutselig møte bf om jeg er å reiser eller et sted med feks ny kjæreste, feks i middag eller lignende den dagen. om vi går til mekling så får han kanskje ungen mer enn han vil, han vil jo tydeligvis ikke se han så ofte men sjeldent. må det være sånn her til ungen flytter hjemmefra? jeg er redd for å levere ungen til bf fordi bf drikker seg så full hver eneste helg og sovner på sofaen og har vært i utlandet på ferie i en måned da vi var sammen og drakk seg full og røyket hasj. jeg har 100%omsorg for ungen. hvor lenge må jeg godta at bf bare kommer å ser ungen hver 7-8 uke?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 BF har ikkje sett gullet siden tidleg februar og eg bryr meg ikkje fælt om da. Me har da så mykje betre uten han. Han har vel eigentleg ikkje vert så interessert i gullet. Spør aldri korleis da går med ho og sånne ting. BF er ikkje så stabil heller. Ølet er fast i kjøleskapet og ofte på bordet. Heldigvis så har eg full ansvar og omsorg.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 men bf sier at han skal ha ungen annehver helg og en gang i uken mm. når jeg er ferdig å amme. så jeg er så redd for at han skal ha ungen for seg selv på grunn av fyll og hasj. og at ungen ikke kjenner bf noe særlig. hvordan ville dette ende med i samvær om det ble tatt opp?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Eg hadde fortalt dette til nokon og sagt at eg ikkje hadde stolt på bf.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde sagt at det er uaktuelt før han tar ansvar og besøker ungen jvenlig(2 ganger i uka, 1-2 timer) hos deg, til ungen kjenner ham. For det må han uansett, og med å si han må komme til deg, akn ikke BF "ta"deg på å nekte samvær. Bare si at "nei, det går ikke, før du har besøkt oss ofte nok til at barnet er trygt hos deg. Og jeg krever at du er edru hver eneste gang". Enkelt og greit. Er han ikke enig, så er det hans problem hva han velger å gjøre med det. Går han til advokat og vil i retten for å få det han mener, så har du ingen problemer, så lenge du tilbyr samvær etter barnets beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå