Gå til innhold

Noen som har gått på pegotime????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Lurer på om det er noen her som har blitt gravide på pergotime på den første kuren???

Jeg sliter med at jeg ikke har el så ofte og blir da vanskligere å bli gravid, men nå har jeg fått pergotime og skal prøve det på dag 4 i min sykluss, men først skulle jeg ta en tablett kur på 5 dager som heter provera for å få igang tr, jeg vet at det noen som blir gravide på disse, men er det stor sjangs for at jeg blir det?????

Det vet jeg jo ikke, men det går jo an å finne ut om det er mangesom har blitt det=)=)

Tusen takk for svar alle sammen!!!!!!

masse lykke til, jeg kommer strax hit jeg også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid i pausemåneden. Tok en kur og ville vente en måned med neste kur. Og vips der satt den. Har hørt om mange som har blitt gravide den måneden de ikke tok pillene. Pergo virker visst nok måneden etter kur også.

Se forøvrig "Over 35 og prøver" Der er det mange Pergo-brukere.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er en tidligere pergo-knasker... Guttungen satt på 2 pergokur, første EL, nå er jeg 6+0 og denne spiren kom etter:

5 pergo-kurer (1 enkel, 3 doble og 1 trippel)

1 icsi

2 aih

2 aih satt spiren... :-)

Jeg har pcos og har ikke EL, så denne kroppen er skikkelig seig! hehe Måtte høye doser til for å modne disse eggposene... Masse lykke til, HI!!!!!!!!!!!

Skrevet

ville bare si tusen takk for svar=)=)

Jeg har veldig sjeldent EL og da er jeg spent på hvordan de pillene fungerer da vettu=)=)

Vill gjerne ha flere svar fra flere brukere=)=)

Skrevet

hei hei, jeg ble gravid på første runde med enkel pergotime.

Har påvist mild pco og veldig sjelden eggløsning. Overlykkelig med 5+5 uker på vei, men selvsagt også bekymret om spiren sitter de 12 første ukene.

Uansett, masse lykke til. Håper du blir like overrasket som jeg ble! :)

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på pergotime siden februar. Hadde prøvd i halvannet år å bli gravid før det. Har en 5 år gammelgut fra før og tror jeg har hatt eggløsninger av og til i allefall. Hadde egentlig begynt å miste troen, men så pluteslig satt den! Tror det var på 5. pergorunde! Hadde et håp i og med at det lå tre egg klare:) Nå er jeg bare spent på hvor mange av dem som er befruket. Gulp! Tenk hvis det er tre! Har ellers hatt et egg modent hver gang + en gang to egg. Jeg har også fått eggmodningssprøyter for å sikre at egget faktisk løsner. Lykke til! Ikke mist motet om det ikke går med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...