Karomamma Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Frisk nok til å klage her inne da, he he. Selv om jeg ikke har orket å dibbe noe særlig tidligere denne uka... Jeg er drit forkjøla, har vondt i halsen og har omtrent mistet stemmen. Ukas avslappingsøvelser, naturmedisiner, hostesafter, spesial-te og midlertidige røykestopp, har ikke hjulpet noen ting. Tvert imot, jeg blir bare verre og verre for hver time!!! Og jeg skal synge absolutt hele helgen (studio i kveld, øving på fredagen, Smuget i morra kveld og konsert lørdag kveld...) Uff, jeg vet ikke hvordan dette skal gå altså.. Jeg slappet av forrige helg og tenkte at "det ordner seg"... Men det gjør det jo IKKE!! Hjelp, trøst meg litt da
Karomamma Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2008 Huff, jeg ble litt flau da jeg leste innleggene nedover her. Min vonde hals er en bagatell i forhold til det meste... Jeg håper dere bærer over med klagingen
allerhelstNorge Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Er vel ingenting å være flau for! Du kan klage så mye du vil. Er ikke bare bare med sår hals og heftig forkjølelse på en vanlig dag. Og i ditt tilfelle blir det jo ekstra ille. Synge uten stemme kan en gjøre i dusjen, men tar seg liksom ikke like godt ut på Smuget;) Siden det er torsdag i dag er det jo fremdele håp om bedring før helgen. Krysser fingre og alt annet jeg har og satser på at du har "klokkeklar" stemme og føler deg helt på topp når helgen kommer. God bedring til deg Karomamma.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hmmm.........om du bare blir verre og verre uansett hva du gjør for å hindre det, så ville jeg nok vurdert en time hos legen. For da er det kanskje streptokokker og de blir du ikke kvitt uten hjelp!!! Forte seg å ringe eller ta en tur på legevakten. GOOOOD BEDRING!!!
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Kjære deg! Huff og huff! Krysser fingrene for at det løser seg på mirakuløst vis! Vi må melde avbud pga sykdom hos Vesla:=( Magesjau, feber og snørrenese er noe min mor helst ikke vil ta ansvar for over natta! Jeg skjønner henne godt! Ville nok ikke slappet av helt selv heller! Håper anledningen byr seg slik at vi får vært med en annen gang! Uannsett så dobbeltkrysser jeg for at du kvikner! Jammen har du hanglet lenge nok nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå