Gå til innhold

middagsglass eller middag som foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere med barn over 1år? jeg er overhodet ikke særlig flink til å lage middag, pluss dårlig og liten matlyst, så her går det i middagsglass. noen som har gode middagstips til to småspisere? mamma og barn. gjerne noe som ikke er for mye og må spises dagen etter, jeg trenger forskjellig middag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Når mini var et år begynte han å spise middag sammen med oss, men fikk glass en skjelden gang. Jeg hvet om en del barn som har fått glass lenge, og en stor del av de har blitt kjempe kresne på maten. Hvet ikke om det er noe sammenheng men. Det er jo mange ting man kan lage til middag, men det er jo velig forskjellig hva man liker. Her er fiskepinner, fiskegrateng, spaghetti, lapskaus, pizza, alle varianter av pølser, kokt fisk, stekt fisk veldig mm. populært

Skrevet

Mini er 9 mnd og han spiser stort sett det vi spiser til middag. Han spiser mere mat da, enn da han får middagsglass. Han har bl.annet spist spaghetti med kjøttsaus, kjøttkaker m/poteter i brun saus, fårikål, potetstappe og pølser, fisk, kjøttgryte og ris, grillet kylling, osobuko, ja ganske mye forskjellig og allt går ned på høykant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...