Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Er dette fryktelig travelt eller helt overkommelig? Kommer vel an på hva slags baby man får, om den er rolig eller urolig. Har ei veldig rolig ei fra før av, så det kan vel bare bli verre Men er interessert i seriøse erfaringer fra dere som har opplevd lignende. Vi har ikke familie i nærheten, så vi må greie oss selv.
Gjest amandine Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 16 mnd mellom våre to eldste, 5 år til minstemann, han blir helt utenfor stakkar! Skal ikke legge skjul på at det var travelt, det var heller ikke planlagt(men det var ikke minsten heller) men skulle jeg planlagt og visste det jeg vet i dag hadde jeg gjort det igjen! Våre to eldste, jente og gutt, er bestevenner og følger hverandre i tykt og tynt, for eksemel har helgemorgenene vært supre, og vi har jo alltid noen å leke med... Har familie på annen kant av landet, men det har gått helt greit, vi har brukt venner om det har vært nødvendig. Det er kjempefint med to tette! Gled deg og gratulerer!
-carina- Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Har 17 mnd mellom mine. Har jo vært travelt, men ikke så travelt som jeg fryktet. Man har jo alltids noe å henge fingrene i da, men det syntes jeg at jeg hadde med bare en også. Det tyngste syntes jeg var den dårlige samvittigheten, alltid dårlig samvittighet for det barnet som ikke får oppmerksomhet... I starten har de jo så forskjellige behov. Når minste ble 7 mnd og hun satt selv ble det mye lettere, da kunne hun være mye mer med i leken til storebror. Og det blir bare lettere og lettere... Gratulerer!
løcky Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 vi har 17 måneder mellom våre, og jeg må si at det har gått overaskende greit. Selvfølgelig er det slitsomt til tider, men jeg føler ikke at det har blitt dobbelt så mye å gjøre. alt avhenger jo selvfølgelig av hvordan den minste blir. eneste er at jeg ofte har dårlig samvittighet overfor den ene når den andre får oppmerksomhet. Det er ikke alltid mulig å gi begge like mye oppmerksomhet på likt. Særlig nå som babyen er så liten, så jeg prøver å gi den eldste ekstra mye når den minste sover og motsatt. ellers er det veldig koselig og eldstemann er så opptatt av lillebroren sin hehe:) Gratulerer og lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå