Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Skulle hatt mensen for 10 dager siden, men testet negativt på fredag som var. Regner med at det betyr at det har gått galt og at jeg snart vil ha en slags abort. Litt trist
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Neidu, test igjen, det er mulig at det var for lite hormoner til å gi utslag enda bare.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er ALDRI sen med mensen og da jeg testet var jeg jo 4-5 dager over, så regner med at det er som jeg tror, dessverre. Har avtalt med sambo at jeg skal teste igjen i morgen. Skal i bryllup på lørdag, så vil være helt sikker på at jeg ikke er gravid, da det nok blir litt vin.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kjenner folk som har gått leeeeeeeeenge gravide uten positiv test. Du burde heller ta en tur til legen hvis du vil være helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 jeg tok 3 tester før jeg fikk positiv....og det var noen dager mellom alle testene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå