*ViMsA* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 fornøyd? Jeg har kjøpt en Helly Hansen-dress til jenta mi, og har ikke hatt noe HH tidligere, så er litt spent... Før har vi brukt reflex, name it og prøver også reima til storesøstern for første gang nå. Håper de er bra, for synes det er dyrt... ;P
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Har kjoept det til jenta her ogs. Brukt den et par uker. Fornoeyd så langt iallefall. Er så happy over at det er avtagbart fòr i
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Har ein to delt dress som mine ungar har arva av søstra mi sine ungar, så jenta mi er 3 el 4 som brukar den og den er like fin. Reima dressen som sønnen min hadde i fjor er ikkje brukans til nokon andre i år. Så den er eg skuffa over. Kommer til å kjøpe HH når dei trenger nye dressar. Sønnen min har arva ein dress i år så han får ikkje ny enda. Dattera mi arver etter storebror, så ho har nok å ta av
*ViMsA* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 høres bra ut fra dere ihvertfall takk for svar! Jeg synes også det var supert med avtakbart for!!! Til nå bare funnet noen billigdresser fra smart club med det, og de dressene liker jeg ikke. håper reima-dressen holder bra også, for satser på å selge den igjen etter vi er ferdig med den. selv om jeg kjøpte den på salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå